sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Ketkä täällä kirjoittaa?

Moi, eli aloitin kirjoittamaan blogia.
Turvan Hörinää blogissa seikkailee kaksi ponia, Moona ja Kasper.

Helka: Olen 13 vuotias tyttö ja harrastan ratsastusta. Olen harrastanut sitä n. 8 vuotta ja käyn välillä Caprilap tallilla, kävin siellä n. 6 vuotta ennen, kunnes sain Moonan. Minulla on Moonan lisäksi 2 Labradorinnoutaja tyttöä, Ella ja Etta. Minulla on vaaleat keskipitkät hiukset ja olen 172cm pitkä. Tykkään todella paljon eläimistä ja jäätelöstä. Käyn Piikkiönyhtenäiskoulua ja menen syksyllä 7 luokalle. Kesällä tykkään olla hevosten kanssa ja uida. :) Kasper muutti meille Moonan kaveriksi 17.7.2015. Moona tuli meille 15.5.2014. Ennen kuin Kasper tuli meille, niin täällä Moonan kaverina oli Shetlanninponi Bella.

Veera: Olen myös 13 vuotias tyttö ja pidän paljon valokuvaamisesta, joten olen lupautunutkin auttamaan ainakin kuvien suhteen blogissa. Harrastan tällä hetkellä partiota, tanssia, uintia sekä ratsastusta. Olen harrastanut sitä kohta jo 6 vuotta. Meillä kotona asustaa Hilma ja Hertta basset hound tytöt.
Kuvaan kuvani Canon eos 600d, putkina 15-50mm sekä 75-300mm. :)


                                                        Ella                                                                   Etta
 
Hertta                                                       Hilma
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti